pop art @t Image gallery!! WOW!

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ: Pop Art @t Τhe Ιmage Gallery, 
ΠΟΥ: λεωφ. Αμαλίας 36, Αθήνα.
ΠΟΤΕ:18 Μαΐου- 27 (η 30) Ιουνίου.
ΝΑ ΠΑΜΕ: Οπωσδηποτε..δηλαδή μην κάθεστε καν!


Ποιος περίμενε αυτό το εντυπωσιακό νεοκλασικκό απέναντι από το Ζάπειο να φιλοξενήσει έκθεση Pop ARt και μάλιστα με ιδιόκτητα έργα που διατίθενται όλα προς πώληση? Εγώ πάντως εντυπωσιάστηκα!
Μπάινοντας αντίκρυσα μία καταπληκτική σύνθεση posters της Μεριλιν Μονροε του Andy Warhol και κάτι μέσα μου μου είπε πως αυτή η έκθεση είχε πολλά να μου πει. Ωστόσο, είχα και μια αμφιβολία δεδομένου ότι πριν λίγο διάστημα είχα επισκεφτεί το Μουσείο Μοντερνας Τέχνης στη Βαρκελώνη (ΜΟΜΑ) και η έκθεση pop art ήταν ιδιάιτερα ελλειπης και κακοφτιαγμένη.

 Η έκθεση με αποζημείωσε με το παραπάνω! Μακάρι να μπορούσα να αγοράσω τα πάντα!
Και για να σταματήσω να σας λέω πόσο μου άρεσε θα σας πω ότι περιλαμβάνει posters εμπνευσμένα από την pop art κουλτούρα, τα οποία ανήκουν στην προσωπική συλλογή του ιδιοκτήτη της γκαλερί «Αμαλίας 36». (Ω,,ναι θέλω να τον γνωρίσω.,,ω ναι!)
Δεν έλειπε κανέις από τη συλλογή. Συναντήσαμε πολλά γνωστά έργα, κάποια από τα οποία φέρουν και την ιδιόχειρη υπογραφή του δημιουργού τους, όπως: Andy Warhol, Roy Lichtenstein, David Hockney, Frank Ritter και Damien Hirst, καθώς και φωτογραφικά έργα από τους Helmut Newton, George Hurrell, Osvaldo Salas, Walter Bird, John Everard, Alfred Eisenstadt, Tom Kelly και Dee Chohan.
Παραθέτω καποια από τα έργα που θαυμάσαμε στην εξαίρετη αυτή προσπάθεια να γνωρίσει ( και να αποκτήσει) το αθηναικό κοινό έργα της ποπ αρτ σκηνής. Ενδεικτικά να πω πως οι τιμές των έργων ξεκινούν από 150 ευρώ και φτανουν τα 2000.

ΦΩΤΟΣΣΣ:



























Οι φωτογραφίες δεν μου ανήκουν. Όλα τα παραπάνω έργα υπάρχουν στην έκθεση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι κάνουμε σε τούτο εδώ τον κόσμο...

Ζώντας στην εποχή του ανικανοποίητου