καλοκαίρι και εξεταστική γίνεται? Δεν γίνεται!!

Κάθε καλοκαίρι τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου. Έρχεται ο Ιούνιος, ξεκινούν οι ζέστες, οι παραλίες γεμίζουν και οι εξεταστικές αρχίζουν..Θα μου πείτε: Σώπα! Όλοι τα περάσαμε αυτά κοπελιά! Και ναι δίκιο έχετε. Όλοι τα περνάμε και όλοι παραπονούμαστε. Απλά..λέω εγώ τώρα..Αν κάναμε μία έρευνα πόσα μαθήματα περνάνε οι φοιτητές στην χειμερινή εξεταστική και πόσα στην καλοκαιρινή τότε θα παθαίναμε κοκομπλόκο! Ωστόσο, θα μου απαντήσετε "Υπάρχει και ο Σεπτέμβρης και για τους ρέμπελους που δεν μπορούν να συγκεντρωθούν καλοκαιριάτικο!!" Ναι! θα απαντήσω! Υπάρχει.. Και πάλι καλά δηλαδή..αλλά τι να πρωτοδώσεις μέσα σε αυτόν τον έρμο το Σεπτέμβρη? Βέβαια, είναι λίγο σουρεάλ να τα λέω όλα αυτά από τη στιγμή που δεν χρωστάω κανένα μάθημα και δεν έχω αφήσει ποτέ μάθημα για το Σεπτέμβρη (ναι οκ μπορείτε τώρα να με μισείτε και να μην κάνετε παρέα μαζί μου. Μπορείτε να κάνετε και report στο άρθρο μου αν θέλετε) αλλά ένας Θεός ξέρει πως τα κατάφερα. Ίσως η θέληση μου να επεκτείνω όσο μπορώ τις καλοκαιρινές μου διακοπές (συμπεριλαμβανομένου του Σεπτεμβρίου) ήταν αυτή που με έκανε να θέλω να ξεμπερδεύω μια ώρα αρχύτερα. Αυτό που εξαρχής όμως ήθελα να πω είναι ότι κάτι πρέπει να γίνει με αυτή την εξεταστική τον Ιούνιο. Ας την μεταφέρουν ένα κομματάκι για μετά το καλοκαίρι.. Ας περάσουμε ένα καλοκαίρι ξέγνοιαστο και ολόκληρο!
Αυτό ήταν ένα ακόμη ξέσπασμα μιας φοιτήτριας που θέλει να πάει για μπάνιο και διαβάζει κάτι ηλίθιες σημειώσεις που δεν ξέρει καν που τις βρήκε. Επίσης, το ότι έκανα μόνη μου διάλογο πιο πάνω μου φαίνεται λίγο ανησυχητικό. 
Γεια χαρά σε όλους

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι κάνουμε σε τούτο εδώ τον κόσμο...

Ζώντας στην εποχή του ανικανοποίητου

pop art @t Image gallery!! WOW!