Get a life!


Είμαι ίντερνετ μανιακ. Ναι το παραδέχομαι και το βροντοφωνάζω. Πιστέυω στην τεράστια σημασία των social media και όλου του ιντερνετικού κόσμου που έχουμε δημιουργήσει. Ξοδεύω πολλές ώρες από τον ελεύθερο χρόνο μου στον υπολογιστή ειδικά κάτι τελειωμένα βραδυα που όλοι κοιμούνται και ψάχνω κάποιον να μιλήσω γιατί έχω ανάγκη επικοινωνίας οπως και δηποτε! (είναι κάτι σαν την υπογλυκαιμία- άπαξ και με πιάσει η ανάγκη επικοινωνίας θέλω να μιλάω και να μιλαώ και να μιλάω μέχρι να κουραστώ ή μέχρι να με εγκαταλέιψει ο συνομιλητής μου...). Έχοντας μπει από μικρή στο τριπάκι του ίντερνετ είχα περάσει και εγώ τις δικές μου φάσεις καψίματος αλλά μετά από λίγο συνερχόμουν. Το θέμα είναι αν δεν συνέρθεις τι γίνεται?
Έχω μια φίλη που είναι και αυτή μανιακή με το ιντερνετ. Κάθεται αμέτρητες ώρες και βλέπει βιντεάκια στο γιουτιουμπ ή διαβάζει ξανά και ξανά το faeenamalaka.blogspot.com ή μπαίνει σε τσατ ρουμς και ψάχνει κόσμο να μιλήσει. Βαριέται να βγαίνει μαζί μας. Προτιμά να βλέπει πως αναπαράγονται οι ουρακοτάγκοι και τα γιγάντια μαμούθ παρά να βγει να πάρει λίγο αέρα. Οι σχέσεις που δημιουργεί είναι όλες μέσω μσν ή από τα προαναφερθέντα τσατ ρουμς και όλη τη μέρα μιλάει γι αυτά τα άτομα. Πόσο ενδιαφέροντα είναι..πόσα πράγματα ξέρουν..όσο θα θελε να τους γνωρίσει. Οπότε όλη της η έννοια είναι να τρέξει να ανοίξει το μσν να μιλησει με τους νεους τους φίλους για το αν υπάρχει ή όχι παράλληλο σύμπαν και ταυτοχρόνως να τσεκάρει όλα τα σχετικά βιντεάκια. Όταν την πέρνουμε τηλέφωνο δεν απαντάει καν γιατί είναι τόσο καμένη που δνε ακούει ούτε τηλέφωνα όταν σερφάρει. Και αν τύχει και της μιλήσεις ενώ είναι στο ίντερνετ απλά είναι σαν να μην υπάρχεις- γιατί πολύ απλά για αυτή εκείνη τη στιγμή δεν υπάρχουμε-
Τα social networks δεν νομίζω ότι είχαν σαν σκοπό να σε κάνουν αντικοινωνικό οπότε μάλλον πάει κάτι στραβά. Όμως δεν είναι μόνο η φίλη μου έτσι. Ξέρω αρκετό κόσμο που προτιμά την ασφάλεια του υπολογιστή του από το να βγει έξω να διασκεδάσει γιατί πλέον στον εικονικό κόσμο που έχουν δημιουργήσει η διασκέδαση είναι ένα νέο high score ή η ανακάλυψη ενός ανθρώπου στην άλλη άκρη της γης που νομίζουν ότι είναι το άλλο τους μισό..
Ξεκολλήστε επιτέλους! Καταλάβετε ότι καλώς η κακώς το να μιλάς μέσω μιας οθόνης όλη τη μέρα δεν είναι και το πιο νορμάλ πράγμα ειδικά σε έναν κόσμο όπου ο καθένας ότι δηλώνει είναι! Και ποτέ δν θα μάθεις αν λέει ψέματα! Αυτή ίσως είναι και η μαγεία του κυβερνοχώρου..αυτή η άγνωστη περιπλάνηση αλλα΄όταν  γίνεται τρόπος ζωής κάτι δεν παέι καλά.
Ας μη φτάνουμε στην υπερβολή. Αν μείνετε μια μέρα χωρίς ίντερνετ δεν θα πεθάνετε ούτε θα χάσετε τους μοναδικούς ιντερνετικούς φίλους σας που σας περιμένουν με ανυπομονησία για έναν ιντερνετικό καφέ. Ζούσατε και χωρίς αυτό κάποτε. Και όπως είπα όλα αυτά τα λέω εγώ που είμαι ιντερνετ μάνιακ αλλα έχω και κανονική ζωή. Γι αυτό βρείτε και εσείς τη δικής σας αλλιώς θα καταλήξετε τα ιντερ-νερντ-ακια της επόμενης γενιάς που θα ζείτε για σερφάρετε. Get a life τέλος πάντων!
Reblog this post [with Zemanta]

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι κάνουμε σε τούτο εδώ τον κόσμο...

Ζώντας στην εποχή του ανικανοποίητου

Business Ideas 2010. Kαινοτόμες ιδέες που ξεχώρισαν..