οι κύκλοι μας.

Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε πως η ζωή μας αποτελείται από 5 κύκλους αλληλοσυνδεόμενους και αλληλοεξαρτώμενους .

1. οικογένεια
2. φίλοι 
3. σχέση 
4. εργασία
5. εγω.

Η σειρά είναι τυχαία βέβαια αλλά αυτά τα 5 πράγματα είναι που καθορίζουν τη ζωή μας.
Αυτοί οι κύκλοι ενώνονται με νοητούς δεσμούς, Αν σπάσει ένας δημιουργείται μια αστάθεια και συχνά ακολουθούν και οι υπόλοιποι. Αν για παράδειγμα χάσω τη δουλειά μου, πιθανότατα να αποκτήσω προβλήματα με το εγώ μου και αυτόματα να μου βγει στην οικογένεια, τη σχέση μου ή τους φίλους μου. Αν πάλι τσακωθώ με τη σχέση μου, θα πληγωθεί το εγώ μου, πιθανότατα να μην μπορώ να συγκεντρωθώ στη δουλειά μου και να πέσω με τα μούτρα πάνω στους φίλους ή την οικογένεια μου. Τέλος, αν έχω πρόβλημα με το εγώ μου - τη σχέση μου με τον εαυτό μου- έχω πρόβλημα και με όλους τους άλλους κύκλους.

Συμπέρασμα: ¨ΟΛΑ  ΞΕΚΙΝΟΥΝ  ΑΠΟ  ΕΜΑΣ   ΤΟΥΣ   ΙΔΙΟΥΣ, 


Και από εμάς τους ίδιους τελειώνουν.
Όπως έχω ξαναπεί όσα μας συμβαίνουν καθημερινά είναι απλά συμβάντα..Εμείς τους δίνουμε θετική η αρνητική χροιά. Και αυτή η χροιά εξαρτάται φυσικά από το πόσο ισχυροί είναι οι κύκλοι μας.
Σκοπός μας είναι να υπάρχει μια ισορροπία προκειμένου να διατηρείται η ηρεμία αλλά αυτό συμβαίνει σπάνια. Και ακόμη πιο συχνά πέφτουν όλα μαζί., Τσακώνεσαι με τους γονείς σου, χωρίζεις, οι φίλοι σου σε γράφουν και το αφεντικό σου δεν βλέπει καν ότι υπάρχεις. Και εκεί που λες ότι δεν μπορεί να συμβεί τίποτα χειρότερο, έρχεται ο Μέρφι να σε βάλει στη θέση σου.
Επομένως, πρέπει να  ψάξουμε να βρούμε την αιτία και να κλείσουμε τον σπασμένο κύκλο. Και κυρίως να δεχθούμε ότι όλα φτιάνονται αν υπάρχει διάθεση και θέληση. Άλλο ένα κλασσικό ρητό είναι ότι δεν υπάρχει δεν μπορώ αλλά δεν θέλω. Και αλήθεια σας λέω θα το πίστευα αν δεν ήθελα τόοοσοο απελπισμένα να βρω δουλειά χωρίς να βλέπω αποτέλεσμα!

Επίσης σημ,αντικό: Να μην παραμελούμε τους άλλους κύκλους όταν κάποιος δεν πάει καλά. Φροντίζουμε έναν έναν ξεχωριστά και όταν πάνε να μπλεχτούνε βάζουμε τις προτεραιότητές μας. Γιατί όπως μου έχει πει κάποιος άνθρωπος που με έκανε να κλείσω έναν από τους παραπάνω κύκλους:
 δεν χωράνε δύο καρπούζια στην ίδια μασχάλη. Το ένα θα το κρατήσεις και το άλλο θα χρειαστεί να περιμένει για να το πάρεις με τη δεύτερη γύρα.


εικόνα: http://mocoloco.com/art/archives/week_2005_05_22.php

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι κάνουμε σε τούτο εδώ τον κόσμο...

Ζώντας στην εποχή του ανικανοποίητου

Business Ideas 2010. Kαινοτόμες ιδέες που ξεχώρισαν..