Mcafee μας υποχρέωσες!!

Εδώ και 3 μέρες ο υπολογιστής μου έχει πάθει κοκομπλόκο πετάει μπλε οθόνες με αραβικά γράμματα και κάνει μόνο του αβέρτα επανεκκινήσεις! Στην αρχή προσπαθούσα να παραμείνω ψύχραιμη και να σκεφτώ τι περίεργο είχα κατεβάσει και κόλλησα ιό. Πήγα να τρελαθώ! Δεν υπήρχε τίποτα! Και όχι τίποτα άλλο τον υπολογιστή τον έχω μόλις 1 μήνα και δεν είχα προνοήσει για back up! Μετά από 1 μέρα βλέπω την ωραιότατη ανακοίνωση της Μcafee που λέει ότι κατεγράφησαν περιπτώσεις χρηστών που χρησιμοποιούσαν windows xp (όπως εγώ) και έκαναν update στο antivirus και αυτό μετατράπηκε σε.. virus (πάλι όπως εγώ!) Το αστείο είναι ότι η εταιρία έχει βγάλει και videaki με την αρχiμουτσουνάρα του CEO της εταιρίας που απολογείται για την αναστάτωση και λέει ότι εκτός από αποζημιώσεις παρέχει και δωρεάν τεχνική κάλυψή στους χρήστες που αντιμετωπίζουν προβλήματα. ΠΑΠΑΡΙΑ!! Στην λίστα με τα τηλέφωνα που μπορούν να παίρνουν οι χρήστες για βοήθεια υπάρχουν όλες οι χώρες ΕΚΤΟΣ από την Ελλάδα!! Λες και εμείς εδώ δεν χρησιμοποιούμε υπολογιστές ζούμε ακόμη στα σπήλαια και είμαστε μικρό ποσοστό για να μας περιλάβουν στο τηλεφωνικό τους κέντρο. Εκτός αυτού έστειλα mail στο οποίο δεν απάντησε ΠΟτε κανείς και η εγγύηση του netbook μου δεν με καλύπτει για τέτοια ζητήματα. Οπότε έχω έναν υπολογιστή που θέλει επειγόντως format και χάνω όλα μου τα αρχεία γιατί ο κωλο-ιός δεν επιτρέπει να έχουμε πρόσβαση στον σκληρό. Στην υγειά μου λοιπόν! Μπράβο Μafee να ζήσεις να μας γαμάς τα pc!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι κάνουμε σε τούτο εδώ τον κόσμο...

Ζώντας στην εποχή του ανικανοποίητου

pop art @t Image gallery!! WOW!