Πειράζει που αρνούμαι να συνεργαστώ?

Πολύ απότομα δεν μπήκαμε σε αυτό της τριπάκι της κρίσης? ΠΟλύ καιρό τώρα το ακούμε, τη βλέπουμε να εξαπλώνεται..πριν ενα χρόνο φάνταζε αρκετά μακριά,τώρα μας έχει ποδοπατήσει. Και να μην θες να ασχοληθείς δεν μπορείς. Εγώ για παράδειγμα άκουγα τι συνέβαινε, ενημερωνόμουν για τα βασικά αλλά ως εκεί. Να πω την αλήθεια μου δεν αγχωνόμουν. Κοιμόμουν ήρεμη τα βράδυα. Και όχι επειδή μου τα δίνουν οι γονείς μου, γιατί εργάζομαι (εν μέρη!), αλλά γιατί μου φαινόταν μακρινό. Τώρα που φάγαμε σκατά για τα καλά και δεν μας μένει άλλος χρόνος να κλέψουμε για να τους ξεγελάσουμε λίγο ακόμα, αυτούς που θεωρούμε χαζούς και κατώτερους μας (έεελλαα ρε Ελληνάρα μάγκα! Ο μόνος εξυπνος οι άλλοι είναι χαζοί δεν ξέρουν...) Αυτούς που μας λένε PIGS και ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ. Θέλοντας και μη χώθηκα και εγώ στο όλο ποτάμι. Τρία ολόκληρα μαθήματα στη σχολή μου αφιερωμένα στην κρίση! Αλλά δεν μπορώ να πω έχουν νόοοοοημα! Το πρώτο μας έβαλε να μάθουμε τα αίτια του κακού χαμού.. Όλα τα ακούσαμε πια..αλλά τα κλασικά που πάνω κάτω ξέρουμε όλοι υπερίσχυσαν. ΔΕΝ ήθελα να ψάξω να βρω τα αίτια της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα. Όχι γιατί δεν με ενδιαφέρει αλλά γιατί πιστεύω ότι κύρια αιτία όλων των κακών (ή έστω των περρισότερων) σε αυτή τη χώρα είναι η διαφθορά. Το μέσο του κάθε βολεμένου που αρνουμαι πεισματικά να δεχτώ. ΔΕΝ έψαξα λοιπόν..(και τι κατάλαβα? παίζει και να κόπηκα) Το άλλο υπέροχο μάθημα μας μαθαίνει να αντιμετωπίζουμε τεχνοκρατικά την κρίση χωρίς συναισθηματισμούς γιατί εμείς οι Έλληνες τα κάνουμε όλα λίγο μελό..και μας μαθαίνει να διαχειριζόμαστε κρίσεις σύμφωνα με ένα αποτελεσματικό μοντέλο που μάλλον είναι επτασφράγιστο μυστικό γιατί δεν βλέπω να το γνωρίζουν ή να το εφαρμόζουν πολλοί...Το τρίτο, τέλος, καταπληκτικό εξίσου μάθημα μας μιλάει για τη γενιά μου, την γενιά Υ που περνάμε όοοοολα αυτά τα ωραία πράγματα αλλά που πρέπει να είμασετε χαρούμενοι γιατί είμαστε λέει millenials... Η γενιά της νέας χιλιετίας, της αλλαγής.. Σκατά στα μόυτρα μας! Ποια αλλαγή μωρέ? Ποια αναθεώρηση αξιών? Εγώ γιατί δεν βλέπω τίποτα? Βλέπω μόνο ένα καλά οργανωμένο σύστημα που ετοιμάζει εμάς τους μελλοντικούς εργαζόμενους πως να αντιμετωπίζουμε δημοσιοσχετίστικα την κρίση. Το ποιος φταίει λέει δεν μας νοίαζει. Μας νοιάζει να διορθωθεί.. Ναι ε?? Δεν μας νοίαζουν λοιπόν τα αίτια? Τότε πως θα βρούμε την λύση? Πως Θα σταματήσουν να κλέβουν από όπου μπορούν και να τη βγάζουν λάδι"? Και στην τελική εγώ γιατί να ασχολούμαι μαζί τους? ΑΡΝΟΥΜΑΙ να συνεργαστώ. Δεν θέλω και δεν μ ενδιαφέρουν! Το μόνο που με νοιάζει είναι ότι βουλιάζουμε και αντί να βρούμε τρόπο να βγούμε στην επιφάνεια μας ζητάνε να κρατήσουμε απλά την αναπνοή μας πιο πολύ ώρα κάτω από το νερό αν θέλουμε να επιβιώσουμε. Επίσης, με νοίαζει ότι δεν έχω λεφτά να βάλω βενζίνη και πλεον θα πηγαίνω παντού πεζή!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι κάνουμε σε τούτο εδώ τον κόσμο...

Ζώντας στην εποχή του ανικανοποίητου

pop art @t Image gallery!! WOW!